Dušan Kütner: Sbírka absurdit roste

Dušan Kütner: Sbírka absurdit roste
15. prosince 2015 • 08:25
Recepty na vše. S blížícími se Vánoci stoupá počet tiskových zpráv, jejichž hlavní myšlenka (no, to je možná silné slovo) se týká různých cenových šílenství (levnější o procento!), tipů na dárky (přes rok evidentně neprodejných), upevnění vánočního stromku do stojanu (pozor, věda!) a pravd, že nejprodávanějšími dárky budou pro ženy kosmetika a pro muže elektronika. Za stálého čtení vyhazujeme do koše.

Bravo končí. Po Dívce či Hitparádě Eso zmizí z mediální scény další dříve tak kultovní značka, jež formovala svět teenagerů – časopis Bravo. Kultovní byl nejen pro mladé slečny rozkoukávající se dychtivě po světě.

Mužské pokolení nejraději pročítalo anketu, která odpovídala na pravidelné dotazy výjimečně zmatených dívek na téma umístění jejich pohlavních orgánů či četnosti sexu ve třinácti letech. Cílová skupina se ale nemusí bát, že o rady a pravidelné dávky absurdit přijde – dávno se zabydlely na internetu.

Řekni, kde ten Ortel je. Tuzemská pobočka Mezinárodní federace hudebního průmyslu zveřejnila pravidelné týdenní statistiky stovky nejprodávanějších alb na českém trhu a nejhranějších skladeb tuzemských rádií. Hádejte, kolikrát se v žebříčcích za čtyři týdny objevilo jméno podle anket Českého slavíka druhé nejpopulárnější skupiny? Ano, hádáte správně. Ani jednou.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!