Glosa: Alespoň naděje

Komentář

Situace na D3 u Tábora je esencí zmatku, který v dálničním stavitelství v minulých letech panoval. Těžko podezírat dnešní vedení Ředitelství silnic a dálnic (i s přihlédnutím k nebývalé bdělosti státních zástupců), že chce jen tak bezdůvodně vylepšit o stovky milionů bilanci stavebním firmám.

Stavba dálnice D3 v úseku Veselí nad Lužnicí - Bošilec
12.1.2016 8:37   |  

Ty celkem pochopitelně chtějí peníze za práci, kterou odvedly. Pravděpodobně jde o nejschůdnější vyřešení starých závazků a sporů.

Na D3 přitom najdeme téměř vše, co brzdilo a prodražovalo dopravní výstavbu v uplynulých letech. Nevypořádané pozemky, spory o sjezd, vady na kráse a funkčnosti, spěch, nesplněné termíny, opravy krátce po otevření.

Konkrétní viník se zcela určitě nenajde, ale tím abstraktním je rozvrat rezortu dopravy – během deseti let se v čele ministerstva vystřídalo deset lidí. Poslední více než rok relativní stability je proto v tomto kontextu alespoň nadějí.


Čtěte také:

Dálnici D3 u Budějovic chce stavět deset zájemců, cena výrazně spadla

Horečná výstavba se letos přesune z kolejí na dálnice

Jan Šindelář Autor: Jan Šindelář redaktor deníku E15

Komentáře

Čtěte také

Stát křísí plány na jižní železniční spoj s Vídní

Stát křísí plány na jižní železniční spoj s Vídní

Ministerstvo dopravy si vzpomnělo na starou trasu někdejšího expresu Vindobona a začalo oprašovat plány na zavedení spoje z Prahy do Vídně přes jižní Čechy. Jedním z cílů by bylo… více

Komerční prezentace

E15news

Zpravodajství do e-mailové schránky.

Mobilní web