Glosa Jana Šindeláře: Invia na tenkém ledě | E15.cz

Glosa Jana Šindeláře: Invia na tenkém ledě

Jan Šindelář

Dvě největší české cestovní kanceláře se rozešly s internetovou agenturou Invia. Jde o ukázku rostoucího sebevědomí velkých hráčů.

V době nevídané konjunktury na trhu zájezdů, který roste meziročně zhruba o pětinu, u nich převládlo přesvědčení, že se bez největší agentury obejdou.

Uvidíme, co se bude dít, až trh začne padat. Jako jeden z důvodů rozchodu se uvádí skutečnost, že Invia přišla na trh s vlastními zájezdy, čímž konkuruje svým partnerům. Zatím jde jen o okrajovou záležitost, která ale může v budoucnu významně nabobtnat. A upřímně řečeno, jako agentura Invia dosáhla všeho.

Po Fischeru ukončila spolupráci s Invií i CK Exim tours

Nabídka vlastního produktu je pro ni jednou z mála příležitostí k růstu. A noví investoři Rockaway a CEFC nic jiného neočekávají. Jde ovšem o chůzi na tenkém ledě. Pokud i ostatní cestovky ztratí pocit, že spolupráce s agenturou je oboustranně výhodná, pak je rozchod naprosto logický krok. 

Šašek provokuje: Vedro a smažený český fenomém
Chorvatsko: Jak nejvýhodněji platit a na jaké výdaje se připravit
Embéčko před padesáti lety sklízelo obří úspěchy. Ty ale rychle zařízl přední náhon
Zákaz kouření. Podívejte se do pražských hospod před a po
Turisté objevili Albánii, balkánskou zemi si zamilovali i Češi. Podívejte se proč
Kanadský Alert je nejsevernějším osídleným místem na světě. Dál už skutečně nikdo nebydlí

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!