Martin Čaban: Marketingový lapsus

Komentář

V českém zdravotnictví se pohybuje sedm zdravotních pojišťoven, které spolu v brutálně sešněrovaném systému mohou soutěžit jen úplnými drobnostmi – vstupenkami do bazénu či obskurními slevovými programy.

VZP
1.3.2016 7:48   |  

Celá „konkurence“ zdravotních pojišťoven proto stojí hlavně na kreativitě marketingových oddělení a schopnosti prezentovat tyto marginálie tak, aby měl klient pocit, že změnit zdravotní pojišťovnu něco znamená.

Proplácení dentální hygieny patří v tomto kontextu mezi ty smysluplnější nástroje kvazikonkurenčního potýkání. VZP se ovšem poněkud vymkl z ruky a dva měsíce po jeho nasazení jej musela z arzenálu s ostudou stáhnout.

Pojišťovna bude muset bedlivě zjišťovat, zda se Češi během dvou let zcela zbláznili do zubní hygieny (což by bylo prima), nebo zda někdo našel způsob, jak největší preventivní fond v zemi řádně podojit. Tak jako tak se ale jedná o velký marketingový lapsus a ten v tomhle prostředí může hodně bolet.


Čtěte také:

Všeobecná zdravotní pojišťovna končí s IZIPem, vyvinula vlastní systém

VZP podepíše smlouvu s protonovým centrem, pokud přijme její podmínky

Martin Čaban Autor: Martin Čaban komentátor deníku E15

Komentáře

Čtěte také

Home Credit se vrací do černých čísel, díky Asii má zisk 1,6 miliardy

Home Credit se vrací do černých čísel, díky Asii má zisk 1,6 miliardy

Skupina Home Credit v letošním prvním pololetí vytvořila zisk 59,3 milionu eur (1,6 miliardy korun), o rok dříve vykázala ztrátu 90 milionů eur (2,43 miliardy korun). Tahounem… více

Komerční prezentace

E15news

Zpravodajství do e-mailové schránky.

Mobilní web