Jak funguje dispečink RegioJetu? Noční můrou pracovníků jsou opravy D1 | E15.cz

Jak funguje dispečink RegioJetu? Noční můrou pracovníků jsou opravy D1

6. prosince 2016 • 13:45

Práce dispečera rozhodně není jednoduchá. Zvlášť když každý den přináší problémy dálnice D1. Podívejte se s námi, jak to vypadá v dispečinku autobusové dopravy dopravce RegioJet.

Všude samé monitory. Na nich různé mapy a dopravní informace. A neustálé telefonáty s informacemi co se děje na cestách, a jak se tomu vyhnout. Tak to vypadá v dispečinku dopravce RegioJet ze skupiny Student Agency.

V místnosti pražského dispečinku sedí dva dispečeři pro mezinárodní linky a zájezdy. Další dva mají na starost vnitrostátní linky, o které se děli se dvěma dispečery v Brně. V případě potřeby vypomáhá i vedoucí dispečinku Ladislav Zacha.

Fischer zahájil proti Česku arbitráž kvůli zadrženým letadlům. Jde o miliardy

"Při vysoké škole jsem jezdil mezinárodní nepravidelné autobusové linky. Takže velice dobře vím, co to obnáší," říká Zacha, který nastoupil na pozici dispečera mezinárodní dopravy v roce 2009.

Společnost momentálně disponuje počtem 176 autobusů. Při krizových situacích je tedy v dispečinku skutečně veselo. Někdy se dokonce stane, že je nutné použít objízdnou trasu z objízdné trasy.

"Objízdné trasy jsou většinou silnice 1. třídy, někdy i nižší. Kolikrát to pro ten velký 15 metrový autobus není úplně vhodné. Takže ten člověk musí tu trasu znát, a vědět, že tam řidič s opatrností projede," objasňuje Ladislav Zacha.

Dokončení článku najdete na serveru Autorevue.cz >>>

Jančura dostal časy pro své vlaky do Brna
Slovenské úřady vyrukovaly na Jančurův RegioJet. Nezvládal špičky

Autor: Jakub Havlíček
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!